Úspěšná komunikace s klientem a řešení konfliktních situací
Kdy
20. ledna 2025
Cena
4 500 Kč
Úroveň
Začátečníci
Kurz je ideální pro
Odborná i laická veřejnost
Více o kurzu
Naučíte se
- Základy úspěšné komunikace – verbální a neverbální komunikace a aktivní naslouchání.
- Jak na konfliktní situace. Ujasníte si, co přesně je konflikt, co může přinést a jak ho řešit. Dozvíte se, jaké při konfliktu vznikají emoce a jak s nimi naložit.
- Zvládat krizové situace. Osvojíte si zásady krizové komunikace, techniky vyjednávání, řešení stresu, obtížné situace v komunikaci s klienty, kolegy nebo sousedy.
Program
Institut vzdělávání a poradenství,
Česká zemědělská univerzita v Praze
V Lázních 3, Praha – Malá Chuchle, 159 00
Základy komunikace s klienty
Význam efektivní komunikace s klienty, základy verbální a neverbální komunikace, aktivní naslouchání
Zvládání konfliktních situací
Co to vlastně konflikt je? Jak na emoce, které jsou s ním spojené? Co nám může konflikt přinést? Co se stane, když se mu vyhýbám? Jaké jsou cesty k jeho řešení?
Přestávka
Zvládání krizových situací s klienty – zásady efektivní komunikace
Krizová komunikace, techniky vyjednávání, řešení stresu a obtížných situací v komunikaci s klientem, zásady profesionální komunikace s klienty
Důležité informace
Kurz se uskuteční 20. ledna 2025 v Institutu vzdělávání a poradenství
(V Lázních 42/3, 159 00 Praha 5 – Malá Chuchle).
Cena prezenčního kurzu je 4 500,- Kč za osobu.
V případě zájmu vyplňte přihlašovací formulář (přes QR kód nebo tlačítko „Mám o kurz zájem“).
Lektor
PhDr. Monika Dobiášová, Ph.D.
Pedagog IVP