Vzdělávácí platforma ČZU

Úspěšná komunikace s klientem a řešení konfliktních situací

Zlepšete se v předávání myšlenek a prosazování svého názoru. A když dojde k vypjaté situaci, zachovejte klid a konflikt využijte ku prospěchu. Ať už s náročnými klienty, nebo sousedy.
Komunikace
Řešení konfliktů

Kde

Kdy

20. ledna 2025

Cena

4 500 Kč

Úroveň

Začátečníci

Kurz je ideální pro

Odborná i laická veřejnost

Více o kurzu

Kurz je určen všem, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti a umět řešit konfliktní situace. Kurz poskytne praktické nástroje pro základy úspěšné komunikace s klienty, zvládání konfliktních situací a zásady efektivní komunikace. Účastníci budou mít příležitost zdokonalit komunikaci a zvládat krizové situace prostřednictvím praktických cvičení a poskytnuté zpětné vazby. Kurz posílí účastníkům komunikační dovednosti a pomůže zvýšit jejich sebevědomí.

Naučíte se

Program

Institut vzdělávání a poradenství,
Česká zemědělská univerzita v Praze
V Lázních 3, Praha – Malá Chuchle, 159 00

Základy komunikace s klienty
Význam efektivní komunikace s klienty, základy verbální a neverbální komunikace, aktivní naslouchání

Zvládání konfliktních situací
Co to vlastně konflikt je? Jak na emoce, které jsou s ním spojené? Co nám může konflikt přinést? Co se stane, když se mu vyhýbám? Jaké jsou cesty k jeho řešení?

Přestávka

Zvládání krizových situací s klienty – zásady efektivní komunikace
Krizová komunikace, techniky vyjednávání, řešení stresu a obtížných situací v komunikaci s klientem, zásady profesionální komunikace s klienty

Důležité informace

Kurz se uskuteční 20. ledna 2025 v Institutu vzdělávání a poradenství
(V Lázních 42/3, 159 00 Praha 5 – Malá Chuchle).

Cena prezenčního kurzu je 4 500,- Kč za osobu.

V případě zájmu vyplňte přihlašovací formulář (přes QR kód nebo tlačítko „Mám o kurz zájem“).

Lektor

PhDr. Monika Dobiášová, Ph.D.

Pedagog IVP