Úspěšná komunikace s klientem a řešení konfliktních situací

Úspěšná komunikace s klientem a řešení konfliktních situací

Kredity: 0 ECTS
Účastníků: 10
Zlepšete se v předávání myšlenek a prosazování svého názoru. A když dojde k vypjaté situaci, zachovejte klid a konflikt využijte ku prospěchu. Ať už s náročnými klienty, nebo sousedy.
Právo, politologie a sociologie
Prezenční
Potvrzení o absolvování kurzu
Kde
PEF ČZU
Kdy
Podání přihlášky do
31. července 2025
1 500 Kč

Více o kurzu

Kurz je určen všem, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti a umět řešit konfliktní situace. Kurz poskytne praktické nástroje pro základy úspěšné komunikace s klienty, zvládání konfliktních situací a zásady efektivní komunikace. Účastníci budou mít příležitost zdokonalit komunikaci a zvládat krizové situace prostřednictvím praktických cvičení a poskytnuté zpětné vazby. Kurz posílí účastníkům komunikační dovednosti a pomůže zvýšit jejich sebevědomí.

Naučíte se

  • Základy úspěšné komunikace – verbální a neverbální komunikace a aktivní naslouchání.
  • Jak na konfliktní situace. Ujasníte si, co přesně je konflikt, co může přinést a jak ho řešit. Dozvíte se, jaké při konfliktu vznikají emoce a jak s nimi naložit.
  • Zvládat krizové situace. Osvojíte si zásady krizové komunikace, techniky vyjednávání, řešení stresu, obtížné situace v komunikaci s klienty, kolegy nebo sousedy.

Přehrát

Lektor

K tomuto kurzu není přiřazen žádný lektor