Úspěšná komunikace s klientem a řešení konfliktních situací
Úspěšná komunikace s klientem a řešení konfliktních situací
Kredity: 0 ECTS
Účastníků: 10
Zlepšete se v předávání myšlenek a prosazování svého názoru. A když dojde k vypjaté situaci, zachovejte klid a konflikt využijte ku prospěchu. Ať už s náročnými klienty, nebo sousedy.
Kurz je určen všem, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti a umět řešit konfliktní situace. Kurz poskytne praktické nástroje pro základy úspěšné komunikace s klienty, zvládání konfliktních situací a zásady efektivní komunikace. Účastníci budou mít příležitost zdokonalit komunikaci a zvládat krizové situace prostřednictvím praktických cvičení a poskytnuté zpětné vazby. Kurz posílí účastníkům komunikační dovednosti a pomůže zvýšit jejich sebevědomí.
Naučíte se
Základy úspěšné komunikace – verbální a neverbální komunikace a aktivní naslouchání.
Jak na konfliktní situace. Ujasníte si, co přesně je konflikt, co může přinést a jak ho řešit. Dozvíte se, jaké při konfliktu vznikají emoce a jak s nimi naložit.
Zvládat krizové situace. Osvojíte si zásady krizové komunikace, techniky vyjednávání, řešení stresu, obtížné situace v komunikaci s klienty, kolegy nebo sousedy.